Graafiset ohjeet

Vinkit ulkomainonnan tehon maksimointiin

  • Käytä kirkkaita ja erottuvia värejä vuodenajat huomioiden
  • Pidä fontit ja logot suurina ja selkeinä
  • Suosituksena 1-6 sanaa yhteen mainokseen
  • Huomioi mainoksen katseluväli
  • Värimaailma joko RGB tai CMYK. Käytä samassa tiedostossa vain yhdenlaisia värimaailmoja
  • Määritä musta väri 100% mustaksi, muuten se tulostuu harmaana
  • Aineiston voi toimittaa 10-50% suhteessa. Muista mainita tästä aineistoa toimittaessa
  • Painomateriaalin resoluution tulee olla 300 dpi

Harjula-Mainoksen aineisto-ohje

Yhteystiedot tuotantoon ja asennukseen:

Print Team Finland Oy
Tuotekatu 11, 15700 Lahti
www.printteam.fi

tuotanto(at)printteam.fi
+358 44 046 8404

Aineistojen toimitus ja ohjeet: http://www.printteam.fi/aineisto-ohje/

Aineistot tulee lähettää 2-3 viikkoa ennen kampanjan alkua tai sopimuksen mukaan.

Ilmoitathan aineiston toimituksen ohessa myös tilausnumeron.

Laulavan Ovipumpun aineisto-ohje

Aineistojen toimitus ja ohjeet: https://www.laulavaovipumppu.fi/aineisto/

Aineistot tulee lähettää 2-3 viikkoa ennen kampanjan alkua tai sopimuksen mukaan.

Ilmoitathan aineiston toimituksen ohessa myös tilausnumeron.

Lähetäthän aineiston pdf muodossa zip- pakattuna.

Messilä Juniorituen aineisto-ohje

Messilä Golfin mainospaikat

Aineistojen toimitus ja ohjeet:

Painovalmis pdf-tiedosto cmyk-väriarvoin 1:1 koossa.
Resoluutio vähintään 150 dpi. Fontit tulee konvertoida.

Aineistot tulee lähettää 2-3 viikkoa ennen kampanjan alkua tai sopimuksen mukaan.

Ilmoitathan aineiston toimituksen ohessa myös tilausnumeron.

Lähetäthän aineiston pdf muodossa zip- pakattuna.

LED-näyttöjen mainospaikat

Aineistojen toimitus ja ohjeet:

Materiaali 512 x 288 resoluutiossa. Kuvasuhde 16:9.
Kuvatiedostot JPG- tai PNG –muodossa.

Aineistot tulee lähettää viimeistään 5 päivää ennen kampanjan alkua tai sopimuksen mukaan.

Ilmoitathan aineiston toimituksen ohessa myös tilausnumeron.

Lähetäthän aineiston pdf muodossa zip- pakattuna.